Tavaszi állásbörze sorozat

Idén tavasszal is elindult az egyetemi állásbörze sorozat. Számos felsőoktatási intézményben állítanak ki cégek, a pontos lista megtalálható itt. Mindenkinek ajánlom figyelmébe az állásbörzéket, nagyon hasznosak szerintem. Azoknak is érdekes lehet, akik még nem végzősök, sok jó emberrel lehet találkozni és beszélgetni, másrészt tapasztalatgyűjtésnek is kiváló program. Az álláskínálatok mellett számos rendezvény várja az érdeklődőket: elődások, ösztöndíjak, hazai és külföldi lehetőségek, tanácsadás, stb.

Én épp a napokban voltam az SZTE tavaszi állásbörzéjén. A válság azért itt is érződik (hol nem), ugyanis a tavaliy majdnem 50 céghez képest most csak 25 cég állított standot. Megfigyelésem alapján szinte csak három területre keresnek szakembereket: a műszaki, a közgazdasági és az informatikai szektorba. Tehát aki ilyen irányban végez (vagy akár csak most kezd), az igen jó esélyekkel indul a munkaerőpiacon. Ismét csak sajnálni tudom szegény humán végzettségű társaimat, akik viszont nehezebben fognak boldogulni. Nemcsak egész munkaidős állásokat, hanem részmunkaidős, illetve gyakornoki pozíciókat is kínálnak a vállalatok. Én személy szerint nyári gyakorlati helyet kerestem valamilyen informatikai cégnél, ami nem túl egyszerű feladat. Na de majd egy-két e-mail váltás és interjú után hátha sikerül valami...


Címkék: tavasz egyetem állás állásbörze

A bejegyzés trackback címe:

https://informatikus.blog.hu/api/trackback/id/tr581000033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása