Olvasói bejegyzések

Kedves Olvasók!

Úgy döntöttem, hogy az informatikus blogon saját bejegyzéseimen kívül mások cikkeit is közzéteszem. Informatikus hallgatók vagy már informatikusként dolgozók leveleit várom főleg a felsőoktatás és az informatika kapcsolatáról, munkahelyeken (itthon és akár külföldön is) szerzett tapasztalatokról, fizetésekről, szakmai lehetőségekről, stb., stb., tehát minden olyan dologról ami egy informatikus pályájával kapcsolatos. Nem fontos, hogy túl hosszú legyen a cikk, de legyen igényesen megfogalmazva, tartalma érdekes és mások számára is hasznos legyen és egy kicsit tükrözze az írója véleményét. A cikkeket teljesen anonim módon tenném közzé, de aki igényli, annak feltüntetem a nevét vagy nickjét, ezt jelezze a levélben. Cégek nevét kérésre sem tüntetem fel egy bejegyzésben sem, hiszen ez nem a reklám helye...

A még több bejegyzés remélhetőleg segít majd a hallgatóknak és már leendő informatikusoknak a karrierjük alakításában.

A leveleket az alábbi címre várom: informatikus.blog.hu@gmail.com


A bejegyzés trackback címe:

https://informatikus.blog.hu/api/trackback/id/tr241644793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mavrickk3 2014.01.25. 13:54:34

Szeva :)
Azért írok, mert láttam a blogodat és tudom, hogy nem az ilyen típusú kérésekre írtad ki az elérhetőségedet én mégis szeretnék tanácsot kérni a felvételivel kapcsolatban. Olvasgattam a blogodat, gyakori kérdéseken rengeteg kérdést tettem fel ezzel kapcsolatban, végig futottam az előző évek operatív tanterveit és érdeklődtem egy csomó helyen azzal kapcsolatban, hogy milyen szakra érdemes továbbtanulni. 2 szak között vacillálok: a gazdasági informatikus illetve a programtervező között. A kiszemelt intézmények az elte és a bce. A probléma az, hogy az istenért se tudom eldönteni, hogy melyikre jelentkezzek, mivel ez előtt még nem igazán programoztam és nem tudom, hogy melyikkel fogok többre menni a jövőben. Szeretnék valamilyen vezetői állást is betölteni, külföldön dolgozni, illetve persze sok pénzt keresni(főleg külföldön) de nem akarom egész nap a gép elől kimozdíthatatlan kocka programozó szerepét játszani, hanem irodában, szép környezetben, jó fej emberekkel körülvéve szeretnék majd elhelyezkedni. Úgy érzem, hogy bármint eltudok végezni szóval nem ez alapján akarok dönteni a két szak között, hanem inkább azok alapján amiket az előbb felsoroltam. Nos ha végig olvastad ezt a levelet és válaszolsz rá azt nagyon megköszönöm, mert ezen múlik a jövőm és szeretném a megfelelő döntést meghozni de csak feb.15-ig adhatom le a jelentkezésemet. A választ előre is köszönöm!
Nagy Gergely
süti beállítások módosítása